Energin?

Jag är superpigg i huvudet, men kroppen är skitseg!

Har precis kommit hem från en morgonjogg. Eller det skulle varit en längre morgonjogg. På grund av mina idiotiska benhinnor så blev det bara jogg 29 min och resten gå. Det gjorde så ont så jag knappt kunde stå på benen.
Så här kan det ju inte hålla på var och varannan gång jag ska jogga!?!

Det blev:
Morgonmotion: 57 min. Varav jogg 28-29 min.
Medelpuls: 133
Maxpuls: 168
Kaloriförburkning: 414 kcal.

Jag tänkte slänga i mig en banan och sticka ner till gymmet också. Men ne, när jag stod och skulle öppna bananen så kände jag att jag skulle inte få något effektivt gjort i gymmet ändå. Äta en banan i onödan? Har ju ingen kraft i kroppen så vad kan jag få gjort? Inget.

Så det blir istället att vänta på att resten ska vakna, duscha och äta frukost!
Vi skulle egentligen åkt till palmön och varit på Atlantis vattenland och badat med delfiner idag. Men det blir söndag istället. Tur det, för idag kom det faktiskt lite regn, och mulet är det också.
Vi ska på sightseeing idag istället. Kryddsouk. Guldsouk. Creeken. Osv.

Igår var en helt underbar julafton!
  • Solade på förmiddagen.
  • Åt jullunch. Och vilken god en! Åt som en häst. Aldrig ätit så god innan!
+ prinskorvar, potatis och underbar julskinka!

Åt tills jag var övermätt och lite därtill!
  • Plockades upp av jeepar för att åka till öknen för ökentripp där det var ökenåkning i 40 min och sedan ett läger med mat och magdans och vattenpipa. Kanske 200 pers där?
Sandboardåkning. Kul!

Magdansringen där Andreas blev uppdragen=)



Lillkusinen kläddes ut!

Söt liten Kamel som inte fick vara en av dem man fick rida på!

Buffén var underbar! Åt tills jag var ännu mera mätt.

  • När vi var hemma vid 22 så spelade vi Party Alias. Ett sjukt roligt sällskapsspel där man är i lag och ska beskriva saker i ord och känslor. Som vi skratta:D Spelade tills klockan var 02.30. Och fortsatte äta tills den tiden.
Vågen imorse? Det ska vi inte ens tala om!

Ha en trevlig juldag!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gaaaah så brun du är!



Vad exotiskt allt låter, en sån jul hade jag velat ha!



PUSS

2009-12-25 @ 12:59:21
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Hmmm, jag kom på en sak... Det är inte riktigt okej att du kommer hem pepparkaksbrun till nyår alltså! INTE OKEJ som Alex skulle sagt. ;) Önskar du vore hemma nu så du kunde vara med ikväll, kommer vara tomt utan dig! PUSSS

2009-12-25 @ 13:53:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0