Första dagen-testingtesting

Första morgonen i Sverige på två veckor. Känns faktiskt skönt! Försöka få in lite rutin i vardagen igen.

Klockan ringde 06.15. 06.45 kom moster och vi slängde in hennes hund och våran katt i lägenheten och sedan skjutsade jag henne till Landvetter. Hon ska ju fira nyår i New York den lyckosten!

Sedan åkte jag och handlade, som det var kul! Köpte minimajs(lågt kaloriinnehåll men bra knaperi) kidneybönor, keso osv. Kul att handla när man börjar från noll i kylskåpet. Kan ju bara bli nyttigt!

Väl hemma så gick jag ut med Ia, en timmes promenad. Som det var kul att gå med en stor hund(Berner senner) som är lydig. Jag måste ha en egen hund.

Sedan intog jag mitt första mål mat 12.30:
Fiberberikad havregrynsgröt, 1 äpple, kanel och 100g Soja-mjölk light.
300 g honungsmelon.
GOTT!

13.30 (runt den tiden) åker jag till Brus för slingning av våra hår.  Innan måste jag hinna till systemet.
Tar med träningskläder om jag åker till gymmet direkt sedan.
På träningsschemat står: 45 min intervaller.

Sedan ska jag göra lite ärenden.
Och innan 20.30 ska jag få i mig ett stort eller två mål mat.

Det är min första dag med lite testande av periodisk fasta. Ska bli väldigt kul att se om det är något för mig. Både när det gäller viktnedgång och resultat i träning!

Imorgon blir det fullt upp, ut med hund, träna och vara hos Brus kl 16!

Men hejdå för nu i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så kul att träffa dig med, ett lung nu när du är hemma igen:)



Aj, fasen, jobbigt! Jag ska köpa nya till våren, eller ja, ganska snart!



Vill ha update hur det går med "fastan".

Ses imon ja!



Pusssss

2009-12-30 @ 16:45:18
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0