Funderar..

..på om det kan bli en vilodag idag?

Vi var inte i sängs fören ca 03.00 inatt. Gick upp klockan nio åt ett äpple. Åt min gröt klockan 10.

(OBS: Har ni inte provat granatäpple i havregrynsgröt med kanel på? GÖR DET!)


Gästerna sov till ca halv elva, halv tolv var ni nog på stranden.
Solen uppförde sig exemplariskt idag, trots lite gnabb med ett envist tjockt moln de första minutrarna. Det var helt underbart på stranden idag. Solen brände på men det fläktade såpass mycket så man svettades inte. Man slumrade=)

Vi blev hungriga och gick till Starbucks. Och låt mig säga. Det var himlen för en sådan som mig. (Eller ska jag säga helvetet?)
Det var stora bakverk som Rocky Road, Three chocolate Cheesecake, halloncheesecake, choklad med halloncheesecake, muffinsar i alla dess smaker, doughnuts(gigantiska) osv..
Men Brus, läser du detta så kommer du vilja ta första planet hit. De hade morotskaka. Och inte en liten kaka. Utan den var säkert 3-4 dm hög. Helt orealistiskt hög. Och breda bitar.

Ja vad ska man säga. Vi var där för att köpa mackor. Och det gjorde vi. Och bara det var ett svårt beslut. Skulle man ta panini med rökt kalkon eller med holoumi eller tonfisk? Mamma fick välja: Haloumi med svarta oliver på mintpanini. Jag skojar inte om mat. Så tro mig när jag säger att det var underbart. Mmm..

Som sagt. Mycket mera njutning när vi har gäster här. Annars hade jag ju suttit hemma i lgh med min kalkonkorv och keso. Undrar hur detta kommer sluta.. Nog om det!

Nu är klockan 17.10. Vi ska väl ut och äta middag om ett par timmar gissar jag. Varpå jag har svårt att bestämma om jag ska sticka iväg till gymmet någon timma. Hatar att stressa. Så det lutar åt att det blir vila.. om jag inte överraskar med att ge mig ut på en nattlig jogging/gångtur;)

Vi kan leka att vi åkt genom tiden:




Och min vän för alltid:


Jaja, nog tråkat ut er med samma bilder x 100!
Ha en go dag! Puss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

"jag skojar inte om mat!" hahah sööt:D kanske vi ska äta en sån morotskaka nästa gång vi är där!? svar ja :D me liiiike :D

2009-12-21 @ 14:57:56
Postat av: malle

Camilla: Haha, ne det är mitt allra heligaste, nästan:D

Vi ska definitivt äta sådan i vår, som vi ska få ihop alla vi tjejer och åka hit då! Simon kan såklart få följa med om han orkar med alla tjejer;)

2009-12-22 @ 19:06:23
URL: http://ninjamalle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0