Funderar..

...på att ta en kvällsPW mellan Biggest looser kl 19.00 och Glee kl 21.00. Hade varit kul att prova på nattlig promenad också, men då där det är folk. Blir lite skraj annars.

Glömde även berätta att imorn blir det full rulle hela dagen! Kul! Dagen börjar såklart med en morgonpromenix. Sedan bär det av till Hemtex för att gå igenom lite saker(Para kanske rullar in som de ska.. haha( i mina drömmar kanske.)). Sedan direkt, plocka upp flisen och iväg till Brus i Floda. Hänga med henne i ett par timmar, intaga lite föda. Och sen blir det direkt till Almedal för ett superträningspass med Miss Lönn. Hennes egna. Som vi då ska köra. Med henne. Som vi kommer dö.. Boot Camp a la Lönn. Som jag ser fram emot det!!

Haha, lilla tjötiga jag känner mig nu... ingen som vill prata med mig? Halooo...

Hejdå.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0