Gick inte!

Det gick inte. Jag kom inte upp. Fick så dåligt samvete över godiset igår så jag hade ju ställt klockan för att gå till gymmet och köra på crossen. Men nix pix. Vet inte riktigt vad som hände. Tror, TROR, att det var som en annan gång, att jag trodde att klockan var 06.30, men i själva verket var den typ 24 eller 01. Och jag var på väg upp och började greja men så märkte jag att klockan var mitt i natten. Tror detta inträffade mer än en gång under natten. Och att jag tillslut blev så himla trött då jag inte sov så mycket att jag sket i gymmet. Lite tråkigt nu. Men får väl ta igen det imorgon!

Nu är frukosten intagen och nu ska det duschas och kläs, för om ca en timma ska jag gå och möta Jessi för FitnessFestivalen! WoopWoop!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vännen, det gör inget, så är det ibland och då är det kroppen som oftast säger i från!



SNART SES VI!!!!



Pussss



2009-12-05 @ 08:44:05
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0