Glad blir man.

Alltid så rofylld och lugn och...lycklig efter ett hårt träningspass. Och som det var hårt idag! Som jag älskar det! Det var länge sen jag svettades så mycket. Det droppade på golvet från ansiktet och vid styrketräningen i slutet så gled armbågarna runt i svettet på mattan. Mmmm...mysigt. Borde haft med svettband. Borde köpa svettband. Notering to myself och alla som kan påminna mig. Mycket viktigt. Svettband.

Det är sjukt kul att slåss med Tigger. Jäklar va man tar i och man taggar och skriker på varandra. Igen igen igen!!

Träningen blev följande:
Box Impact: 68 min.
Medelpuls: 135.
Maxpuls: 191.
Kaloriförbrukning: 502 kcal.

Total kaloriförbrukning: 858 kcal
Totalt kaloriintag: 1299 kcal

Älskar min nya tröja. Glömde visa hur gooo luva det är på den:
Verkligen " all my bro´s in the hood" typ av tröja.

Strax sova. Tanken är att jag och mor ska ta oss till Skatås imorgonbitti. Jag för att testa min benhinnor. Hon för en PW. Vi får se hur detta går!

Godnatt!
(Ser fram emot onsdag då jag och Flisen ska vara assistenter åt Jessi)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0