Glad!

Som jag känner en ro nuförtiden. Jag är glad. Inget stress, ingen oro, ingen ångest har infunnit sig hos mig de senaste dagarna. Va fridfullt det är. Tror det är bra att jag inte jobbar just nu.. och även håller mig till mitt beslut. Har haft tankarna på att inte genomföra det, men så har jag ju min kära mor som pratar mig tillrätta. Tur det♥.

Det blev gym på eftermiddagen istället för kvällen, Flisen skulle också dit! Det var kul att gymma med henne istället för att gå ifrån henne när hon står bakom receptionen! Vi solade efteråt, och det var skönt. Höll på att somna flera gånger. Men som vanligt.. fryser även i solariumet. Förstår inte riktigt.

Det blev på gymmet:
30 minuters Cross: 330 kcal.
Styrka: Rygg, armar och mage 25 min.

Städningen är fortfarande kvar på schemat. Som jag inte känner för det.. Mamma är inte hemma än. Hon är nog ute och motionerar också. Hon både simmar och går på gymmet varje dag. Duttiga mor!=)

Och maten nu efter träning kan ni ju gissa er till ;)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tror din frusenhet har med viktnedgången att göra? :)

2009-12-03 @ 19:40:20
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0