Go dag!

Vilken härlig dag det är idag! Vaknade imorse vid halv åtta, var dyngtrött! Hade sovit ute på soffan i vardagsrummet/kök(Då det är öppen planlösning) eftersom de håller på att sätta upp tv i mitt rum och det ser för jäkligt ut(Utan min hjälp=)). Justjärnan var så fin mot den blåa himlen imorse, solen började gå upp och mamma tände ljus. Oj som det blev juststämning på en gång!

Lite kaffe, lite frukost och en dusch på det så var jag sedan iväg till min lägenhet i Kålltorp. Skulle hämta en grej från vinden, sa tjenixen till hyresgästen som verkar ta ganska bra hand om plejset! Hoppas han kan ha den till våren också!

Pratade med Brus i telefonen, som det behövdes! De där kvinnorna som jag har som mina hjärtan jobbar jämt nu förtiden! Lilla skillnaden från att vara konstant med varandra i tio veckor! Hon skulle jobba ikväll också, likaså Flisen. Som jag ska vara där på gymmet kl 17.00 och hänga med dem(När jag inte är på crossen så att säga).

Ikväll är det ju det där stjärn-programmet kl 20.00 på 4an. Tror jag ska vara hemma lagom till det och sen sussa tidigt!

Tjipp så länge!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Underbart väder, synd att man står på Allum bara!



Blir inget med familjen, hon åker ikväll redan!! :(



Lycka till på gymmet!



Puss

2009-12-01 @ 15:51:23
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0