Häftig kväll!

..Men julafton imorn? Kan man verkligen inte förstå. Skumt. Imorgon blir det bara jullunch och sedan ska vi ut på Ökentur. Så ojuligt som det bara kan bli, men kul!:D

Kvällen har varit suverän! Dubai mall, hittade lite linnen, men var nog bättre på Ibn Battuta Mall, måste hinna tillbaka dit! Såg världes suveränaste uppvisning i världens största fontän. Sjukt mäktiga saker här! Åt så mycket mat så det hade mättat världens starkaste man. Men som vanligt kom ångesten men jag började snabbt tänka att gjort är gjort och gick igenom lite snabbt i huvudet vad jag kan göra bättre nästa gång. Helt enkelt "Gör om gör bättre"

Underbart här, trivs massa! Imorn ska jag ta en joggingtur innan frukost, på stranden. Tänkte passa på att vara där strax efter 06.00 för att ta kort på soluppgången. Klockan är ju efter 23, blir inte så många timmars sömn, men känns som skit samma när man är på semester=)

Usch för att jag är seg med bilder, men lägger upp några imorgon, lär ju ha några timmar på mig innan resten vaknar;)
Puss, godnatt och god jul;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0