Härliga kvällar!

Idag har det dock varit jobbigt med maten, uppe tidigt och tränat men ändå försökt att inte äta för mycket under dagen. Skitjobbigt att inte ha keso och kesella, blir inte mätt på frukt och tonfisk. Inte heller knäckemackor för den delen. Men i alla fall, dagen gick och jag var skithungrig hela tiden:P Men det är ju inte så ovanligt för mig!

Jag och mamma var på stranden på förmiddagen. Trodde jag tålde sol efter min tid i Turkiet, men ack så röd jag blev idag. Men håller på mitt motto: Hellre röd än vit!



Sedan blev det Ikea, och oj va jag ville köpa massa saker till min lägenhet hemma! Fick även ett samtal från Flisen. Som jag blev glad! Hon gjorde min dag bäst♥

När vi väl var hemma så stack vi ner till Beachwalken. Där var det massa folk och jättemysigt. Massa restauranger som verkar goa! Som jag vill ha med er här!

Det blev en Mexikansk Restaurang. Sjukt gott!

<---Nachos ist. för bröd.
Faijtas
<--Vi delade på godaste browniesen på år och dar! På ett stekhett fat med glass och någon sorts sirap som puttrade på.

Sjukt god mat. Sjukt mycket mat. Får se hur dessa veckor slutar.. men gott är det!

Nu: Johan Falk, gruppen för särskilda instatser.

Vi köpte med dessa filmer, som vi ska mysa:  


Imorgon: Jogg, gym, strand och äta ute igen då det är Fredag, svensk lördag. Det vill säga: Pappa är ledig:D

Puss!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa, jag fryser ihjäl mig!!! Vill sola och bada:) Vilken fantastisk stad det verkar vara, du får ta mig dit någon gång:)



PUSSS

2009-12-17 @ 22:10:46
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Söt du är! D gör alltid min dag bäst! Du får komma hem snart, det är tomt i göteborg utan dig! Puss

2009-12-18 @ 16:10:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0