Härligt!

Som det var skönt att jogga igen! Jag är ju en av dom alla som hatar att springa, tycker det är urtråkigt. Men som det var gott idag! Men jag märker ju att flåset och benmusklerna inte tränas på samma sätt på crossen som när man joggar. Flåset var värdelöst och benmuskler? Det kändes som att det inte fanns några. Men lycklig är jag, för det var superhärligt! Det är synd att jag inte har ngn kamera, för mornarna är den finaste tiden på dygnet den här årstiden. Enligt mig.

Femman i Skatås. Som jag har saknat den. Älskar backarna, som man får tagga till och pressa sig själv. Jättekul!

Det blev en motionsrunda på totalt:
43 min.
Jogg: 42 min.
Distans: Ca 6.3- 6.5 km. (Joggade tillbaka och mötte mamma och joggade till målet igen.)
Medelpuls:160
Maxpuls:183
Kaloriförbrukning: 431 kcal

Nu dusch. Sen frukost. Senare städ. Ännu senare Gym. Sist matshopping.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack!



Som du håller i gång idag:) Heja dig!

Och löpningeng ick rba, kanoners det! PUSSS

2009-12-08 @ 19:34:31
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0