Illamående igen?

Passet idag var sjukt roligt! Det var fartfullt och hårt, och riktigt sköna moves. Härlig instruktör också! Rekommenderar folk att pröva Body Combat, i alla fall på Sportlife Almedal.

Efteråt så drack jag en proteinshake, då jag skulle bli upplockad av mor för att åka och handla mat. Både för de sista dagarna nu innan vi åker samt för julen i Dubai. Det blev inte så mycket, men dyrt.

Kände redan innan vi började inhandlandet att jag mådde väldigt illa, som om jag ville spy. Försökte att tänka bort det men när jag var hemma så fanns känslan fortfarande kvar och jag ville inte äta. Men som alla mina vänner vet, jag säger inte nej till mat. Som jag älskar mat=)

Men åt hälften av vad jag hade planerat som middag, och hux flux, illamåendet var borta. Fattar ingenting. Så efter en knäcke med 0.5 dl minikeso och 50 g gurka så åt jag även ett äpple och en apelsin. Massa gott!!

Kvällens träning:
Body Combat: 55 min.
Medelpuls: 152.
Maxpuls: 185.
Kaloriförbrukning: 496 kcal,

Total kaloriförbrukning: 884 kcal.
Totalt kaloriintag: 1219 kcal.

Pratade en liten snabbis med fröken Lönn på gymmet, och jag ska få göra en fettmätning på Lördag. Det ska bli kul, kanske kan få göra en när jag kommit hem från Dubai och se ifall något har hänt? Hade varit kul.

Nu dusch och sedan krypa till kojs. Min plan att ta 8an i Skatås på morgonen imorn blev förstörd. Mamma ska ha bilen. Och med tanke på att jag har hunden så vägrar jag även ta mig till Skatås med vagn. Usch. Får se hur träningen imorn blir..träning blir det i alla fall!

Godnatt på er!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Och du är också förbannat snygg!!!



Sluta blogga så mycket, hinner inte med:)



Det är sjukt att det är borta!! Fattar nada!



Combat är väldigt kul, ska nog köra det någon dag!

Perfa att göra fettmätning nu!



PUSSS

2009-12-10 @ 21:30:08
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0