Inga krafter..

På gymmet idag hade jag inga krafter what so ever. Kände mig lite hängig. Lite deppig på något sätt. Fast har ju inget att vara deppig över.. så det var nog bara kropp och psyke som var lite trötta. Är även sjukt godissugen idag..konstant. Dock inget ovanligt. Men jobbigt ändå.

Men jag och mor tog oss igenom nästan 50 min träning på gymmet:
20 min cross.
Styrka: Minimalt med bröst, rygg, axlar, biceps, triceps och ben.  Kan i princip säga hela kroppen fast inget dödande=)

Kaloriförbränning: 241 kcal.

Kameran åkte med:
OBSERVERA skelandet:D
Sjukaste bästaste magträningen!

Utsikten från crossen.


Imorse efter joggingen så släppte päronen av mig vid stranden när de skulle åka och kolla utemöbler. Sjukt varmt idag. Eller inte olidligt, för det fläkta väldigt skönt, men ändå varmare än de andra dagarna. Skönt! Färgen kommer snabbt denna gången, så mycket färg jag fått nu hade nog tagit minst en vecka, om vi inte varit i Turkiet i 10 veckor. Tack för det.

När jag ligger på mage på stranden ser jag detta:
När jag ligger på rygg är min syn :

Strandpromenaden dagtid:

En trappa som jag vill köra trappträning i:

Just det, höll på att glömma. Mor och far kom hem med himmelriket innan gymmet:
Allt för ca 280 kr.

Men vad hjälper det mot godissuget?

Nu smink, plocka i köket. Sedan ut och äta!
Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser oerhört vackert ut!

2009-12-18 @ 15:23:04
Postat av: flisen

Vad fiiiiiiint det är! Nästa år kommer jag dit ner och ådrar lite, hehe. Eller kan man det i Dubbe? Pusss

2009-12-18 @ 16:11:43
Postat av: Jessica

Ojoj biccen! Min fitnessflicka:)



Vad fint det är och frukten såg sjukt god ut!!



Pussss



2009-12-18 @ 20:18:46
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0