Inte som planerat.

Heeeeeej.

Ja denna dagen blev väl inte riktigt som planerat.. eller en grej sket sig=)

Jobbet gick väl hyffsat. 
Malle i sin jobboutfit
:
Tagga till!

Sandra kom förbi, som det var kul att se henne! Har inte träffat henne sen vi kom hem från Turkiet!

Efter jobbet så åkte jag direkt till Almedal för att löpa på bandet. Intog ett äpple, klev in genom receptionens dörrar och pratade med Johanna och Flisen. Där stod jag i över 30 minuter. Hade inte den minsta lust eller energi att träna. Ont i huvudet och allmänt slut. Därför gjorde jag helt om och åkte och handlade lite kyckling, keso, gurka, läkerol istället. Kom hem till färdiglagad mat! Älskade mor min hade gjort rostbiff och potatis och grönsaker i ugnen.

Jag åt: 100 g kött. 67 g potatis. 77 g gurka. 2 msk keso. Grillkrydda. Detta innehöll 198 kcal. Mätt blev jag. Konstigt. Måste varit för att jag var så superhungrig innan.
Köpte pepperkakskrydda. Tänkte: Havregrynsgröt, pepparkakskrydda, sötningsmedel: Pepparkaksdeg till frukost?

Men som sagt. Ingen träning idag. Enbart morgonpromenad.

Veckans träning har sett ut som följande:
Måndag: 45 min Cross
Tisdag: 48 min Cross
Onsdag: 55 min innan-frukost-stavgång. 40 min Cross
Torsdag: 48 min innan-frukost-stavgång. Cross 30 min. Rygg, armar, mage 25 min. Kvällspromenad 50 min.
Fredag: 50 min innan-frukost-stavgång . Bootcamp pass: 55 min.
Lördag: Ledig.
Söndag: Morgonpromenad 57 min.

Nästa vecka får jag prova på löpningen.

Lite av vad jag köpte igår:
Thermo Speed. Proteinpulver. Fiskolja..mm..

Jaja. Långt inlägg. Inte mycket att säga dock. Får vi se vad den nya veckan har att erbjuda imorgon! Ikväll kanske det blir film med Flisen. The proposal. Just det. Inte att förglömma! Jessi har nu lagt upp bilder från igår! Check it yo bro´s!

Pis Aot Bro´s



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha, sööööt fiskbild, älskart!



När ses vi igen?



Pussss

2009-12-06 @ 19:48:00
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0