Jogg sol gym!

Nu kör vi! Woop Woop!

Var sjukt trött imorse, har nog inte riktigt kommit in i att vi ligger tre timmar före här. Blev även sent igår, efter första Johan Falk(eller säger man fjärde?) så såg vi även andra (eller femte?). Så när klockan ringde klockan åtta så såg jag inte riktigt klart.

Klockan tio i nio så var jag utanför dörren för att ta mig en joggingtur längs Marinan. Sjukt fint att springa där, dock på gränsen för varmt. Får bli tidigare imorgon. Många som var ute och motionerade, kul att se=)

Det blev: Ca 47 min.
Medelpuls: 147
Maxpuls: 160
Kaloriförbrukning: 406 kcal.

Tog det väldigt sakta, inte lika van vid värmen som tiden i Turkiet tydligen..

Nu blir det stranden och sedan gymmet!

Tjipp Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Camilla

duktig du är hjärtat =)

2009-12-18 @ 14:36:36
Postat av: malle

Tack söta du! :D Puss!

2009-12-18 @ 15:18:19
URL: http://ninjamalle.blogg.se/
Postat av: malle

Camilla: Det var till dig, den kommentaren:D

2009-12-18 @ 15:18:37
URL: http://ninjamalle.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha sötnos :)

2009-12-18 @ 16:51:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0