Julafton?

Ja det är det minsann! God jul på er!



Jag började min julafton med en tripp till stranden klockan halv åtta. Gick upp 05.45. Kollade ut i mörkret. Kom på att jag är rädd för mörker och gick och la mig. Men gick upp en timme senare då pappa åt frukost. Så vi lämnade byggnaden tillsammans=)

Blev ingen seriöst morgonjogg. Lite mysig, halvseg en med lite korttagning. Lagom skön start på en härlig dag=)
Blir nog väldigt varmt idag. Svetten dröp trots lite ansträngning! (mor kom precis och sa att det ska bli 28 grader idag. Vi misstänker högre då vi tror det var den graden igår och då skulle det varit 26)

Det blev:
Morgonmotion: 69 min. Varav jogg: Ca 30 min.
Medelpuls: 122
Maxpuls: 170
Kaloriförbrukning: 405 kcal.



Lägger upp bilder från igår senare om jag hinner.

Ha en trevlig jul alla! Puss!

Min mobil var utan batteri igår. När jag satte på den så hade jag fått sms av Brus och Flisen. Som jag blev avis på det båda skulle göra;) Haha, ni är underbara!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jo då, axeln är där!



Han har sina ljusa stunder karln:)



Så konstig jul du har med värme:)



PUSSS

2009-12-24 @ 12:52:07
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0