Kallt..

Då var man hemma i kalla och snöiga Sverige. Och som det är kallt! Och värre ska det ju bli. Dags att handla vinterjacka och vinterskor? Ja!

Sov lite på planet, det var bra. Men när jag kom hem så slocknade jag i min varma goa säng och sov i två-tre timmar..såå gott!

Ikväll, eller om en timma så kommer tjejerna, som det ska bli mysigt! Antar att vissas karlar följer med=) (Det har slagit mig ett antal gånger nu att jag är enda singeln kvar..dags att skaffa en karl innan bebisar börjar rulla in också!)

Maten har varit katastrof de två senaste dagarna, utan träning. Så vill nästan inte veta vad vikten står på imorgon. Men oavsett hur illa det är, så känner jag mig taggad, för jag har lite idéer om den periodiska fastan som jag ska sätta igång med. Så det är okej!

Träning förra veckan:

Måndag: Vila.
Tisdag: 55 min morgonmotion varav 43 min jogg.
Onsdag: Gym 23 min. Intervall på löpband 45 min.
Torsdag: 69 min morgonmotion varav 30 min jogg.
Fredag: Morgonmotion 57 min varav jogg 28 min.
Lördag: Morgonmotion 69 min varav jogg 30 min.
Söndag: Vila.

Denna veckans träning återstår att se hur den blir, inte så mycket då två dagar redan försvunnit och nyårsdagen automatiskt faller bort.. Vi får se! Sjukt taggad är jag inför nytt sätt att äta i alla fall!

Om en timma blir det nog thai..bra sätt att avsluta lite av onyttigheternas två veckor;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, bebisar på ingång, skynda skynda Malin!



2009-12-29 @ 17:19:51
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0