Luciagotta!

Nu är man hemma från en helt underbar kväll hos Alexsandra! Som hon hade fixat och donat.. Blev bjudna på Broccoli och Blomkålssoppa (Gott!) och så hade hon förberett lussekattsdeg. Så det var bara för mig och Brus att baka ut fina och goa katter=) Och som det blev gott! Hon hade i kesella så de blev saftiga! Hon bjöd även på glögg, pepparkakor, hemmagjord chokladkola och knäck. Riktig pärla det där! Mysigt som bara den! Och som jag åt... Tar nog invägningen på tisdag. Punkt slut.



Jobbet tyckte jag gick bra, skönt att ha semester nu=) Bara träna och försöka äta rätt, i Dubai med släkt. Undrar hur det ska gå? Men det ska det. Massa sallad, frukt, kött och kyckling. Jajjamänsan! Nya året, here I come!

Imorn blir det tänkt:
  • Morgonpromenad
  • Klockan 09.00: Tvätta bil.
  • Åka till Laxå
  • Hälsa på Farmor, lämna hund, tända ljus på grav.
  • Hem till senast 17.00
  • PKC (Säga hejdå till Flisalisa)
  • Träna (Säga hejdå till Brus)
  • Packa (Hela natten...)
Tisdag klockan 10.30: Lämnar landet!






Läste en kommentar av Tigger. Jag har blivit omnämnd i veckobrevet. Woop Woop!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var mysigt tack!!



Hoppas du hade det mys:)



Kommer sakna dig!!SKynda hem!



PUSSSS

2009-12-13 @ 22:37:54
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Never say goodbye, never say goooodbyyyee-eeeee... Snyftis.



Åh vilket hedersmoment, som jag ska läsa det imorn! :D Puss

2009-12-13 @ 23:25:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0