Lussekatt!

Som det var gott! Pappa kom hem med lussebullar från Dahls bageri..som det var gott! Nu känns det som riktig jul. Mycket sån jul-känsla på G nu.

Mamma ska ha bilen till Ikea, så jag tänkte ta och traska till Almedal Sportlife. Måste bara planera klädseln bra, fryser som sagt konstant. Förstår inte vad det är. Inatt sov jag med tjocktröja, mjukisbyxor, hade ett täcke och en filt på mig. Och skakade för att jag frös så. Inte var det kallt i lägenheten enligt mamma, hon hade behövt sova utan täcke. Något är fel.. Kanske börjar bli en Edward?=)

Och lyckan idag är tillägnad Flisen. Glad jag är för din skull hjärtat! ♥

Om en timma så ska jag vara påpälsad och ivägtraskande!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Tack för det! Du är min (snö)ängel! :) PUSSSS!

2009-12-01 @ 22:05:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0