Matlusten?

Vart är den? Har alltid sagt att jag aldrig förstått mig på dem som inte har någon matlust. Har alltid kunnat äta, alltid velat äta. Aldrig känt att jag inte vill äta. Men det känner jag nu. Det har jag känt hela dagen. Samt att jag har börjat må illa mycket under dagen och får sura uppstötningar ofta(fast de är inte sura.. bara äckliga). Hade det i Turkiet också. Vet inte vad det beror på.

Men jag måste ju få i mig mat. Så mycket vet jag. Var på Sportlife  Almedal i 2 timmar, varav jag tjötade med mina hjärtan i en. De gör mig lyckliga=). Brus gjorde även en proteindrink åt mig, äpple och kanel. Som det var gott! Behövdes efter träningen.

Var på crossen på gymmet. Hade energi och var taggad att köra en timma. Men så var de svarta upptagna. Gick på de silvriga, mer "utomjordiska". Känns nästan som om man går på månen när man är på dem. Men efter nästan en halvtimma så hade jag bara förbränt drygt 150 kcal. Blev sur, bytte till en svart som blivit ledig och körde järnet i 30 minuter. Då brände jag drygt 350 kcal. Ska alltid vara på dem.

Det blev:
Motionsform: Cross
Tid: 55 min.
Medelpuls:150
Maxpuls:174
Kaloriförbrukning: 503 kcal

Total kalorförbrukning idag: 935 kcal
Totalt intag när jag ätit min middag: 1090 kcal.

Nu ska jag äta middagen och sedan kolla på avsnitt av Vampire Diaries. De två första. De ska vi diskutera imorn, jag och Flisen. Vi ska promenera till gymmet imorn klockan 9. Gymma och gå hem. Ska bli kul!

Trevlig kväll på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0