Mornar i mitt hjärta!

Visst, jag var död imorse, låg och drog mig en stund innan vi tog tag i oss och for till Skatås. Och som vanligt bråkar jag med mig själv om att ta en kortare väg då det är så djävulskt kallt. Men nej, femman blev det för mig och då jag inte hade någon att prata med så gick det i ett rasande tempo! Och solen sken och det var underbart.

Det blev 48 minuters stavgång.
Maxpuls:170.
Medelpuls:140.
Kaloriförbrukning: 383 kcal.

Som det är gått att svettas. Och sedan få äta knäcke med keso, grillkrydda och gurka. Lyxade även till det med ett ägg. Gott!

Idag blir det städning i lägenheten och sedan gymmet i Almedal. Brus jobbar ju där ikväll, får passa på att hänga med dem så mycket som möjligt.

Det är bra att de börjat jobba där, för då blir det att jag åker till gymmet varje dag. Tack för det!

Men först slappa!

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0