Nytt utseende på bloggen?

Jaa..varför inte? Kände att jag ville ha något ljusare=) Får se hur det känns!

Efter ett roligt samtal med gullungen Camilla så tog jag mig 100 g vanilj-kesella och 2 dl jordgubbar. SOM det var gott.. inte provat? Gör det! Även lättkesella med jordgubbar och sötningsmedel är en stark rekomendation! Tack vare Brus så fick jag i mig ett kvällsmål, behövde nog ha det. Det är svårt att göra rätt trots att man vet vad man behöver. Man behöver vänner som säger till en ;)

Greys anatomy har jag avnjutit, och nu är det So you think you can dance. Och detta utspelar sig i "mitt" rum, där vi nu har en jättefin tv med massa kanaler. Mysigt och skönt att kunna stänga in sig om man vill!

Börjar bli trötter.. Klockan ringer ju 07.00 imorn(inte så illa när man tänker på att jag får smaka på julkaffet) och då bär det av till Skatås med mor och hund. Fast jag tar femman och de tar 2.5an=)

(Just det, det blev ett box-combat pass inbokat på Måndag, med Tigger. Jävlar va vi ska köra skiten!)

Godnatt vänner, snart!
Kommentarer
Postat av: flisen

Titta vad fin! :D Puss

2009-12-02 @ 22:48:26
Postat av: Jessica

Så fint det blev!!



Vid 10 kan vi vara där? Jag ska på julbord efteråt med jobbet så ska vara där vid 18. Det blir en lång dag där:) Leta hur mycket som helst efter roliga saker, mest kläder:)



Oki. När är du hemma från Dubai? Så jag kan ha det klart när du är hemma igen!



Snäll du är vännen:)



Ha en underbar dag!



PUSSS

2009-12-03 @ 11:34:41
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0