Regn igen..

När jag hade kollat klart på Biggest Loser så hade jag pälsat på mig för en kall tur: Underställ, t-shirt, två tjocktröjor och fodrade träningsbyxor. Hällt i mig en kopp kaffe också. Går ut ur mitt rum för att sätta på mig gympaskor, och ser att regnet öser ner ute. Och som jag blev upprörd! Jag var så inställd på att gå ut och gå, lyssna på mina nya låtar av Melissa Horn i mörkret. Så det var bara att slänga på sig tredje lagret byxor(regnbyxor) och femte lagret på överkroppen(regnjacka). Mössa, halsduk och vantar åkte också på. Som jag kände mig som en Michelin-gubbe! Och som jag svettades! Haha.. gungade fram=)



Det blev en liten runda på ca 50 minuter.
Medelpuls: 122
Maxpuls: 143
Kaloriförbrukning: 305 kcal.

Total kaloriförbrukning1018 kcal.
Totalt kaloriintag: 1207 kcal.

På söndag ska jag nog testa mina benhinnor igen. De har varit extremt ömma denna veckan. Inte okej.

Lite tv-tittande nu och sedan sovdags!


Pis aot.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så är det nog OCKSÅ!



Jo men om en vecka är det tillbaka igen :P Äsch, är ju vinter så!



Jag ser också fram emot lördag, sjukt mycket, en hel dag med dig:)



Inget kul väder nu!!



PUSSSS

2009-12-03 @ 22:24:20
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Dessutom är nu så sjukt snygg! Puss på dig

2009-12-03 @ 22:25:16
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0