Seeeeg.

Som jag är seg idag. Vaknade klockan sju. Var sjukt trött..Tog en Thermo Speed. Och DÅ, då började jag tänka att neee..jag tar nog sovmorgon idag. Men smart ditt dumme flan. Ögonen var superpigga av thermon. Men låg kvar tills mamma kom upp, klockan åtta. Fortsatte tänka att jag inte skulle ge mig ut. Gick in och vägde mig. Och hör och häpna:
-1.2 kg sen förra måndagen. Då var det inget snack om saker. Morgonpromenadskläderna åkte på och nu dricker jag kaffe. 2 timmar senare är planerat, men ut kommer jag i alla fall=)

Med andra ord så kommer även allt annat skjutas fram idag. Men det gör nog ingenting.

Kaffet ska ta slut, sen är jag on my way! Hejdå.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har skirvit men har inte hunnit svara:)



Du får hänga me dupp någon dag till henne!! Ut och promenera:)



Kryddingen är gudomlig på kycklingen! Liseberg på onsdagkväll kan bli tajt :P



Fasen avd grymt med viktnedgången!!!



KRAM



2009-12-07 @ 13:46:22
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0