Sent..

Som det är dags att krypa i sängs och försöka sova några timmar! Usch.. kommer vara dyngtrött imorgon. Men får väl ta en PN på dagen.

Dagen idag har varit helt underbar! Att få vara med Jessi i studion där hon fotades av en grym fotograf var grymt. Jag var(fortfarande är) så sjukt imponerad av vår vän Jessi. Hon är så snygg och vältränad och verkligen kämpar för det hon vill. Helt underbart! Man blir taggad själv. Det är kanske inte omöjligt att själv en dag...(dot dot dot..)

Men i alla fall, hon var grym framför kameran och bilderna blev så snygga! (Stolt stolt stolt).

Sedan blev det Liseberg, en snabbis, julstämningen infann sig direkt. Underbart! Spelade lite, åt en cheeseburgare. Kollade djur. Sen åktes det hem...

NU måste jag sova.

Dagens totala
Kaloriförbrukning: 588 kcal.
Kaloriintag: 1299 kcal.

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Jessica

MALLLE!! Vad jag blir rör och glad av de du skriver, tack!!!!!!



Är fruktansvärt glad och stolt att du är en av mina hjärtan, tack för det!



Älskar dig fjärten!



PUSSSSSSS

2009-12-10 @ 07:24:35
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0