Sicken dag!

Dagen började som sagt med en tur till Laxå. Med snö överallt! Resan gick bra och det var kul att träffa Farmor! Hon bjöd på supergod lunch:

Kål, morötter, selleri, bacon (småhackat) med köttfärs. Blandat och in i ugn. Detta serverades med potatis, kokta morötter och broccoli. Grönsallad med kidneybönor. Lingonsylt. Brunsås. Mmmm..massa gott!

Hon skickade med oss sånna dära sockerkringlor(?) som hon hade bakat. De åkte in i våran frys direkt tror jag bestämt=) Till nästa år antar jag!

<----Obl. Resegodis.

Efter Laxå blev det PKC, sa hejdå till Flisen.. som jag aldrig är ifrån henne=(. Kul var det att träffa Fredde, första gången sedan innan Turkiet! Sedan bar det av till Almedal, sa hejdå till Brus. Som jag kommer saknar henne också.. blir nog många sms till dem här i Sverige! Crossen 44-45 min. - Ca 300 kcal.

Fick ett sött sms från Jessi också, som jag har goa vänner! ♥

Nu har jag packat mina kläder. Det enda som ska i är toalettartiklar och smink, det åker ner imorgon. Vet ännu inte om jag ska ta mig ut på morgonpromenad imorn. I så fall blir det klockan 05.00. DET är ju en tid som jag inte vet om jag klarar av att gå upp=) Vi får se!

Ser massa fram emot att morgonjogga på stranden varje dag i två veckor.. Det hoppas jag blir av och att det ger resultat=)

Kommer nog sakna denna krabaten trots sina djävulska upptåg


Godnatt på er som ska sova, jag är nog vaken ett ganska bra tag till=)



Kommentarer
Postat av: nisa

du har en otroligt bra blogg=) okej om jag addar den på min bloggsida?

kram

2009-12-21 @ 06:50:11
URL: http://nisas.blogg.no
Postat av: malle

NISA: Oj, tack så jättemycket! =) Absolut, lägger gärna till din med! Kul med många recept som verkar goa! Ha det så kul i Singapore=) Kram (Kunde inte kommentera på din blogg, därför jag skriver här. Hoppas du läser=))

2009-12-21 @ 13:47:49
URL: http://ninjamalle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0