Snabb uppdate!

Igår när vi landa var det 24 grader och då var klockan typ halv ett. På natten. Helt underbart! Det roliga var att jag kände mig mer hemma i Dubai denna gången än för ett år sen. Konstigt. Men skönt=)

Lägenheten som pappa har nu är grym! Mycket bättre än förra. Mysigare och hemtrevligare. Och badrummen är enorma, med stora duschar och hörnbadkar. Tokigt.

Imorse sov vi tills vi vakna. Kunde nog sovit hela dagen. Vi gick upp vid tio, det vill säga 07.00 hemma. Gick upp, gick och handlade frukost och annat. Sedan tog vi oss till Gymmet. Och vilket gym sedan! Grymma maskiner och fria vikter. Styrkemaskiner, som är 4 i 1. Man bara typ fäller ner en sadel så har du en helt annan maskin. Helt imponerad. Det finns även cross, trappmaskin, löpband, rodd, cyklar(förutom alla hypermoderna styrkemaskiner då). Och en grym magtränare. Kommer bild på den imorgon förhoppningsvis=) Jag är i himlen!

Nu blir det stranden en superkortis, sedan in till "stan"(stan känns som om den finns överallt) och lämna in bil på service(som pappas nya bil är snygg!), handla utemöbler och kolla lite annat smått och gott. Jag hoppas på att hinna med ett till träningspass ikväll.

Idag blev det: Biceps, Triceps, axlar, rygg och mage. Cross 30 min. Tid: 58 min. Förbränning: 341 kcal.

Lägger in bilder senare idag! Puss!
Kommentarer
Postat av: Camilla

Din gottegris!! inte alls avundsjuk :p puss!

2009-12-16 @ 10:56:36
Postat av: helen

tack för kommentaren, det är inte lätt o välja =) hihi. gottegris i dubai!! hoppas ni har fint väder o att du får njuta ordentligt =)

2009-12-16 @ 11:31:42
URL: http://helenerika.blogg.se/
Postat av: malle

Camilla: Haha, jag ska gotta åt dig med! puss!

2009-12-16 @ 12:51:17
URL: http://ninjamalle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0