Snabbis!

En liten snabb uppdatering. Duschad och sminkad och ska åka med Flisen till Allum. Oplaneringen idag fortsätter=)

Det blev gymmet för mig ändå. Gick dit på 40 min, körde styrka en kort stund, crossen i 40 min och sedan gick jag hem.
Förbränning: 771 kcal.
Tid: 2 h 20 min.

Kommer ju inte motionera något mer idag, så:
Totala kaloriförbrukning idag: 925 kcal.
Än så länge har jag endast fått i mig: 524 kcal. Detta kommer ändras då jag är sjukt sugen på gotta och kvällen är ung. Kommer blir hungrig på både det ena och det andra framför Idol! Woop Woop!

Ha en trevlig kväll!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååååå vad dåligt samvete jag fick nu ang Idol-tittande!! Såg din kommentar nu! FLÅT!



Himla glad att se er förut i alla fall!!



PUSSS

2009-12-11 @ 23:44:27
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0