Snart sluta på värmen..

Läste idag att det blir suuuperkallt till nyår. Ingen vinterjacka. Inga vinterskor. Shit va jag kommer frysa. Hatar att frysa.

Imorse blev det en liten morgonjogg och promenix på stranden. Mor följde med, det var kul med sällskap!
Trist att jag inte tog med kameran imorse, för det var oväder. Det blåste och det var mörkt på himlen. Supermysigt! Surfarna var väl de enda glada i Dubai kan jag tänka mig=)

Det blev:
Morgonmotion: 69 min. varav jogg 30 min.
Medelpuls:121
Maxpuls: 169
Kaloriförbrukning: 412 kcal.

Det var faktiskt kul. Hade massa energi och det hände lite mer under rundan än vanligt. Massa vågor att kolla på samt att jag körde höga knän när vattnet kom upp högt på mig. Kul med annorlunda=)

Sedan var det hem, frukost och iväg till Mal of the Emirates. Storta shoppingcentret med skidbacken.
Jag fick äntligen handlat det jag velat hela tiden jag varit här. Träningskläder!
Var inne i en stor sportbutik med märkeskläder. Det var kanske inte så mycket billigare än typ kläder från H&M och Stadium och Intersport. Men det är kanske roligare, ovanligare som inte många andra har? Sen att det är Nike och Puma är ju bara kul=)
Blev:
  • Två träningsbyxor(Svinsnygga och sköna, ett par till styrketräning och ett par till gympapass)
  • Två träningslinnen
  • En träningsbh
  • Två gymhandskar
Sedan åkte vi vidare till Karama där man prutar och köper.
Skulle inte ha något, men när man hittar vita converse för 100 Kr så köper man dem!

Nu ska vi duscha och göra oss iordning, sedan blir det nog middag på mysiga Madinat!

Jessi, följer med dig på shoppingrunda av träningskläder ändå, kan köpa lite till, fick ju lön för sjutton bövlar!
Woop Woop!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Puh!! Trodde du glömt mig:)



Då tar vi shoppingen snart!



PUSSSS

2009-12-27 @ 18:10:39
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0