Som det är värt det!

Söndagsmornar är nog den bästa tiden för morgonpromenader. Det är så tomt och fridfullt. Och mörkt var det denna gången.

Jag somnade inte fören efter 01 inatt, så när klockan ringde 06.30 så var jag i princip ofungerande. Tänkte att jag skiter i morgonpromenaden då jag ändå ska till gymmet efter Hemtex. Men så kom jag på den finurliga idén att ändå ta Thermo Speeden som jag hade förberett så smidigt kvällen innan med ett glas vatten. Svalde kapseln, ställde om klockan ifall jag skulle somna om. Men det gick inte att somna. Kroppen var svinigt trött, men ögonen ville inte sova. Så jag kom ut tillslut, men vaknade nog inte riktigt till fören det var en kvart kvar innan jag var hemma igen=)

Men lycklig är jag nu för att jag kom ut för det är värt det! Man är piggare, gladare och allmänt lugn efter en morgonpromenad!

Det blev:
Promenad: Drygt 57 minuter
Medelpuls: 120
Maxpuls: 180 ( inte för att jag kan komma på när pulsen gick upp så högt..?)
Kaloriförbränning: 342 kcal.

Mitt nya protein är intaget i form av shake. Extreme Chocolate..Mmmm..=) Nu dusch och sedan öppna en butik själv som jag aldrig öppnat innan.

Ha en bra dag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0