Som man blir glad!

Av motion! Precis hemkommen från Cross-tränande i Almedal. Med mor min tog jag mig dit efter vi släppt av far på flygplatsen. Flisen jobbade på flitigt, hann dock inte hänga så mycket med henne.

Imorse var vi inte såå energirika på stavgången. Vi tog oss runt femman i Skatås på circus 55 minuter, och pulsen var lägre än den brukar(Definitivt högre än Tiggers, som vanligt!). Det var så sjukt kallt så jag var beredd att åka hem igen. Eller ta svängen runt sjön istället. Men icke sa Tigger. Tack för det.

Hon tog jättefina bilder med sin mobil, som jag fick skickat till mig då jag ville lägga upp det här. Solen sken så fint genom hela rundan. Men jag får ju inte tag på dem från inkorg till dator. Men löser jag detta så lägger jag definitivt upp dem! Längtar till min Iphone..

Efter gymmet idag gick jag och mamma in på Willys för att handla läkerol och cola-zero. De hade inte cola-zero, fick bli pepsi-max. Lite sötare, men vad gör väl det! Blev lite annat smått och gott också, till exempel läkerol och... Zoegas julkaffe! Som jag velat prova det.


Har just intagit den goaste maten jag vet just nu. Äter det hela tiden! Ica gott liv-kycklingkorv. Keso med grillkrydda på. Gurka. Sallad. Knäcke.

Ikväll blir det mys framför tvn med mor, vi ska bege oss till Skatås imorn för morgonprommis=)

Kaloriförbrukning: 850 kcal
Kalointag(än så länge): 1064 kcal.

Ne nu ska jag kolla ifall det går något box-pass imorn man kan anmäla sig till.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Fasen vad grymt du är, du är verkligen i gång!!



Ang din iphone. ville du ha svart eller vit? den minsta va? Och ditt abg gick ut när?



PUSSSS

2009-12-02 @ 21:05:37
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0