Som man inte är van..

...att jobba! Kom precis hem, rusade in i köket och värmde på kyckling, tog fram keso och gurka, cola zero och en baguettebit. Och ÅT! Som jag inte hade någon energi i kroppen efter mitt jobbpass. Bara fem timmar, men jag är inte van. Huvudet hängde inte med tillslut. Och julrushen..usch.

Jaja, nog klagat! Nu är jag lite piggare! Kroppen får vila från träningidag. Kände att det behövdes, den var väldigt klen igår.
Fettmätningen var kul, inte så roligt resultat kanske, men som goa fröken Lönn sa, jag ska inte direkt kolla på lappen, utan bara ha det att jämföra med vägning om ca en månad. Jag har ju precis satt igång min viktnedgång och hårdträning, så får tänka på det när jag väl kollar på lappen=) Kul att ha gjort det i alla fall, ännu roligare att göra det igen och förhoppningsvis se resultat!

Man fick ju nästan reda på allt i mätningen. Fettprocent, muskelprocent, vätska, skelett och organ. Höger ben, vänster ben, höger arm, vänster arm. Bål. ALLT! Tokigt..

Jaja, nu ska jag slappa en liten stund till, sen är jag rädd för att det är storstädning här i lägenheten. Orrrrrkaaaa.
Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0