Som om!

Inatt har varit riktigt dålig när det gäller sömn. Har tydligen bankat och ropat "kom hit". Vet inte vad jag drömde. Sedan vet jag att jag varit vaken typ fyra gånger runt 2-3 snåret och trott det varit dags att gå upp... suck. När klockan väl ringde 04.30 så gick jag upp, kollade ut genom fönstret och såg slask. Slask på vägen och slask som åkte ner från himlen. Blev definitivt sängen igen. Men mamma kom ju 05.30 så blev inte mycket mer sova ändå. Med 99% säkerhet så hade jag inte gått ut och gått om det så hade varit torrt ute, men slasket vägde ju inte över åt rätt håll precis!

Nu blir det dusch, packa det sista i resväskan samt handbagaget. Flyget lyfter 10.30. Vi landar inte fören 23. Seeeegt! Idag blev det visst den "ofrivilliga" lediga dagen från träningen. Men som vanligt, blir ju aldrig sovmorgon på mina vilo-dagar.

Ska verligen inte klaga, nu är det faktiskt helt underbart att få komma till värmen!

Måste bara snabbt berätta vad jag åt igår kväll. Vi höll ju på att rensa ur kylskåpet lite, och hade inget direkt ätbart. Men så var jag inne på Bellas blogg, och där hade hon skrivit om en tonfiskröra: Kesella, tonfisk och grönsaker på rostat bröd. Jag hade lättkesella, tonfisk, sallad och gurka. Och grillkrydda såklart. Och rostat bröd. Det var supergott!!

Nu kilar jag, skriver förhoppningsvis ikväll! Puss!
Kommentarer
Postat av: flisen

Ha det så jäkla gott och flyg säkert! :) Kommer sakna dig massor!!! Pussar

2009-12-15 @ 13:13:43
Postat av: Jessica

Heeeejdååååå:( Saknar dig redan!



Ska lära dig när du är hemma, ett och annat;)



Hoppas resan går/gått bra!

2009-12-15 @ 19:50:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0