Sömn?

Ja inte blir det mycket av det när det är en katt och hund i en lägenhet.

Jag stupade i sängs 09.20. Sjukt trött och mätt. Hade någon dröm och var uppe och vandrade. Klockan 04 så väckte Ia mig två gånger för att hon var kissenödig. Det var bara att dra på sig varma kläder och ge sig ut. Hon ville dock inte vara ute länge för hon blev rädd för något.

Klockan sex och fram till sju så var både hund och katt i sängen och rörde sig konstant och katten pep heeela tiden. Och nu har katten bara sprungit fram och tillbaka, fram och tillbaka och försökt smälla till Ia några gånger.

Det var ju bara att kliva upp kl sju sätta på kaffe. Vill att det ska bli lite ljusare innan jag tar ut Ia. Gillar inte mörker..

Känns inte som att gymmet passar in i matschemat idag. Man ska ju träna runt "ät"-timmarna. Vilket betyder att jag skulle behöva ha mitt gympass närmare klockan 13. Och jag ska lämna Ia kl 12-13 i Surte. Men ska ta med mig träningskläderna ifall att det blir tidigare. Ska ju vara hos Brus 16 och hinna duscha innan. Vi får se. Känner inte att jag måste träna idag. Inte så mycket ångest över det faktiskt. Lugna puckar=)

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0