Sova sova sova!

Nu har jag varit hemma en stund och plockat iordning i köket samt tagit upp kyckling som legat färdiglagad i frysen. Perfekt som lunchlåda imorn, blir nog kyckling, keso och gurka. Orkar inte koka ris.

Allum var kul! Massa som jag vill köpa.. kanske åker in till Backaplan tidigare imorn och kollar lite affärer. Kanske.
Sedan var det Idol hos The Perssons. Mycket trevligt! Och godis blev det. Men är mycket nöjd med planeringen! Trots att jag åt godis så höll jag mig under 1300 kcal. Det blev totalt idag ca: 1229 kcal.

Gott var det!
Nu sova, imorn upp 3 timmar innan jag ska vara på Almedal för fettmätning. Som jag kommer vara hungrig!
Wish me luck yo bro´s!
Tjipp
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0