Stupa? Jag?

Svar ja. Som jag håller på att gå i golvet av trötthet. Vad hände? En dags jobb och jag är helt slutkörd? Imorn lär det var ännu mer ruschigt sägs det. Som det kommer snurra för mig. Weeeeei. Gifta mig rik? Ja.

Kan inte bestämma mig om det blir crossen imorn innan frukost, eller löpning i Skatås. Kallt eller varmt? Ta sig via bil eller inte. Spara benhinnorna till löpningen på stranden i Dubbe eller inte? Mmmm..det tåls att tänkas på inför insomningen ikväll. Får väl se!

Hoppas ni haft det gött, jag ska nu sova=) Godnatt!

Imorgon efter jobbet blir det julbak hos Alexsandra. Mmm...
Kommentarer
Postat av: flisen

Haha, tack för det! Ser fram emot att träffa dig imorn ;) Ja, gifta sig rikt hade varit fint... Då får jag nog byta ut min nuvarande. Ska tänka över det där. ;)

Ha en bra dag på jobbet, älskar dig!!! Pussar

2009-12-13 @ 06:49:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0