Tillbaka och mätt!

Som maten var god! Potatis i klyftor i ugn...så gott! Och kött...mm.. och sallad med fetaost och pumpakärnor. Delikat! (Ni måste prova pumpakärnor i sallad!)

Svårt att sluta äta..så gott var det!

Och nu dukas det fram choklad, konjak och kaffe. Då gick jag därifrån=) "Barnen" spelar Wii, vuxna ägnar sig åt vuxendricka och jag.. jag är trött! Men jag har ju min sovplats i vardagsrummet. Så tji fick jag!

Imorgonbitti klockan 06.00 landar Frida och Andreas! Det ska bli så kul! Och vi har planerat kommande vecka i detalj för att hinna med allt innan alla åker hem=)

Idag i alla fall, var vi på Jumeirah beach Park. Jättefint, tog bilder trots att man inte får det där, men såklart så verkar jag ha glömt kameran bilen. Vilket innebär, att imorgon så blir det ett inlägg med bara bider från idag=)

Sedan var det hem, äta lite frukt och iväg till Ibn batutta Mall. Ett köpcenter jag aldrig varit på. Vi var bara där för att kolla läget en snabbis och handla på stor mataffär inför ikväll.

Det var massa rea och billiga nyårsklänningar!! Jättefina.. kanske jag köper en ny nyårsklänning, eftersom jag har ett fodral hemma som kanske inte kommer sitta så snyggt efter denna resa..;)

Gick snabbt in och ut i två sportaffärer, nike och adidas blandannat var märkena. Storrea, jättefina träningslinnen, billigare än H&Ms! De hade även kosttillskott, mitt proteinpulver, på rea, men ändå dyrare än hemma. Ska kolla det igen ifall jag såg fel pris.

Såg även gymhandskar(får ju så ont så fort man har använt maskiner på gymmet). Nike, för 120 kr. Jättefina..vet dock inte vad de kostar i Sverige?

I alla fall, kollade snabbt priser, så man kan jämföra. För imorn ska vi till Dubai Mall. Världens största shoppingcenter. Har vi tur så är det rea där med..kul!

I samband med detta ska vi även kolla på Burj Dubai, världens högsta byggnad. Det ska tydligen har någon show vid fontänen där på kvällen så vi ska äta på en mysig restaurang där och kolla på det!

Men innan detta sätter igång så är planen: Hämta kusinen, jogga, gymma och sola!

Nu ska jag, mätt, försöka hänga med de vuxna utan att äta=)
Puss!

Och återigen har Jessi visar hur otrolig hon är som människa.
Hon får mig jämt att må bättre. Helt enkelt underbar!
Kommentarer
Postat av: flis

Äh, PKC är som vanligt, det rullar på... ;) Vad jag vet så jobbar jag på... lördag och sedan är jag ledig tills den 17:e januari typ. Lilla ledigheten! :) Men jag kan väl följa med dig på avskedskalas ändå. :)



Snart nyår, woopeliwoop! :D PUSS

2009-12-22 @ 19:30:28
Postat av: Jessica

Ååå potäter, gaaanska sugen på det nu kände jag:)



Ett par handksar i Sverige ligger på minst 200 kronor så införskaffa dig ett par där!:)



Ohh kul på dend är stora shoppingstället, kanske jag får lön imon coh vill med, dumt bara att jag är i liiite fel land:D



Du är en ängel Malle, tack för den fina kommentaren ovan!!!



PUSSSS

2009-12-22 @ 20:37:46
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0