Träna, svetta, kämpa!

Gud va gott det är att träna, älskart! Har nästan nyss kommit hem från tränings"lägret" med Miss Lönn och Miss Märta(Vad hon heter i efternamn var tydligen okänt för mig?) och det var så djävulskt kul! Svettas aldrig så när jag kör styrka själv. Och aldrig att jag skulle komma på idén att springa jättejättefort 400 m för att sedan köra armhävningar och sittups, 3 omgångar. Skitkul!!

Måste säga att jag trodde att det skulle vara jobbigare, visst, det brände och sved och det var tungt, men hade nog förväntat mig helvetet=) Det var det inte. Det var suuuuper! Igen igen igen! Det jobbigaste var nog stepbrädan. 30 gånger på varje ben x 2. Isch...

Innan detta pass så var vi som sagt hos Brus i Floda. Åt Flodas Thaimat. Som det var gott!! Har nog inte ätit thaimat på typ 13-14 veckor. Så det var himmelskt! Kul var det att tjöta också, var dock riktigt flummig så vet inte om jag var jobbig? Trött var jag i alla fall.

Efter träningspasset så kunde jag inte bestämma mig för om jag skulle ha godis ikväll. Vilket det såklart blev. Så fort tanken kommer så blir det inte ett nej. Så det åkte jag och köpte. Sjukt mycket folk ute och kör en fredagskväll. Inte okej.

Så ikväll blir det mat: Keso och kycklingkorv.
Snacks: Massa gott godis!

Träningspasset: 55 min.
Medelpuls: 141
Maxpuls: 187
Kaloriförbrukning: Ca 450 kcal.


Då jag både ätit thaimat och godis intags under kvällen så vet jag inte dagens kaloriintag. Och vill nog inte veta heller. Så blir inget totalt kaloriintag idag.
Men total kaloriförbrukning: Ca 750 kcal.

Nu godis i soffa!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Fatta att jag är kissenödig eller?:)



Fasen vad du är underbar och snäll, TACK!!!



Utanför Gothia klockan tio blir perfekt! Bring the money:)



NJUT AV DITT GODIS!



Pusssss

2009-12-04 @ 20:40:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0