Ugh!

Tror jag måste lägga av med att ta på mig så mycket kläder på morgonpromenaderna! Är ju helt dygnsvett, och ändå så har jag inte så högt tempo. Det är lite tråkigt, märker att det inte alls är lika lätt att hålla tempot uppe i stan som ute i Skatås. Får nog bli Skatås imorn innan FF! Få upp pulsen dit jag vill ha den=)
(För de intresserade: Det blev regnställ på.)

Det blev i alla fall:
Stavgång: Ca 50 minuter.
Medelpuls:122
Maxpuls:151
Kaloriförbrukning: 307 kcal.

Nu: Frukost.
Sen: Backaplan.
Senare: Floda.
Ännu senare: Almedal Sportlife.

Ha en go dag alla!

Kommentarer
Postat av: flisen

Jag fattar inte, FF? Som du är upptagen idag! :) Puss!

2009-12-04 @ 11:14:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0