Vart tog mina krafter vägen?

Var taggad för tennisen innan vi kom ner. Men när vi väl började spela så hade jag inga krafter. Puts väck!

Blev sega rörelser för min del, därmed lägre puls och mindre kaloriförbrukning. Men jag är supernöjd att jag tog mig iväg på en 2:a träningspass idag!

(Har märkt mer och mer att jag blir mer och mer knäpp i huvet när det gäller träning och kaloriräkning, så nu ska jag försöka lägga mindre vikt på det och hejja mig själv så länge jag rör mig, och försöka att inte få ångest för minsta lilla gosak som äts här i Dubbe-landet. Även i Sverige. Ångest ska bort. Bort Bort Bort. Har fått lite psyktankar att bearbeta. Även om det innebär att viktnedgången tar längre tid än vad som är tänkt. Viktigare att få bort tankemönstret. Bort bort bort som sagt!)

Blev i alla fall 56 min Tennis. Kaloriförbrukning Ca 300 Kcal.




Träningen denna veckan han sett ut som följande:

Måndag: Cross 44-45 min.
Tisdag: Flygardag.
Onsdag: Gym 58 min. Varav Cross 30 min.
Torsdag: Morgonmotion 65 min. Varav jogg 30 min.
Fredag: Morgonjogg 47 min. Gym 50 min. Varav Cross 20 min.
Lördag: Morgonpromenad 50 min. Tennis 63 min.
Söndag: Motionsrunda 36 min. Varav jogg 26 min. Tennis 56 min.

Ikväll klockan 23.40 landar morbror med familj. Så det är nog inte här fören närmare 01. Jag kanske slumrar till i soffan, men man vill ju ändå vara vaken och säga hej när de kommer!
På tisdag kommer min jämnåriga kusin Frida och hennes pojkvän, det ska bli superkul!

Fick ett otroligt värmande sms av Jessi idag. Som jag blev glad. Hon är otrolig♥
Har sånna underbara vänner, helt makalöst=)


Nog babblat, börjar bli tomt i magen, ska se om det kanske blir ett äpple!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

DU ÄR BÄST OCH UNDERBAR!!

TACK FÖR DU ÄR MIN VÄN!!



Jag är frisk... NU :) Vi ska umgås så mycket va, jag är långledig efter nyår dessutom:)



Jag vill komma ner, nästa år?



Bra att du tar bort dom tankarna, gör man inte det kan det bli jobbigt, tänk så här: Man lever bara en gång! Och du är jädra flitig med maten och träningen, ge det tid!



Pussss



2009-12-20 @ 19:36:15
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flis

Ja, klart vi ska ses den 29e! Men det verkar inte bli Ullared dock, eller? Oavsett vill jag ses så fort du kommit hem! Kanske jag ska till Babar nu och ta en drink? Ja tydligen....



Pusssss

2009-12-21 @ 00:15:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0