Äntligen!

Äntligen fick jag ändrat designen på bloggen.. kommer ta ett tag innan jag fattar riktigt, men ska jobba på det! Även kanske lägga upp lite bilder i veckan? Bli aktiv! wie!

Ska lägga mig snart, pulvret och träning kommer igång på allvar imorn. Har även skaffat en träningsdagbok. Det ska bli jättekul att se hur man har tränat, puls och kalorier osv. Även bloggar och diskussionsforum finns!

Imorn ska jag jobba..usch. Halv nio till halv sex. Tar cykeln. Kul men oj va ont i rumpan! Sen ska jag lägga i slingor i Annies hår, hon ska bli blond!
Ska även prata med Eva, chefen, om att jag troligen blir tvungen att säga upp mig.. Usch, Trodde det skulle vara en fördel att vara fastanställd? Känns som om det bara blivit krångligt. Önskar att jag gick på tim eller hade vikariat så jag slapp ta ett sånt beslut.
Men som Sara sa på jobbet idag, man ska inte stanna av rädsla och inte våga leva. Hon har sagt upp en fast anställning en gång i tiden, och det går ju bra för henne!


Jaja, nog tjötat nu! Ska borsta tänderna o sova snart! hej så länge!
BTW Ingen träning idag och bara inte skött ngt. Men som sagt. Full fart imorn!
Kommentarer
Postat av: flisen

Cyklade du? Fick du tag på Oscar? Hur går det med pulvret? Har du tränat idag? MÅNGA FRÅGOR!!! Haha. Puss

2009-07-29 @ 20:05:53
URL: http://fliiisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0