Bilder!

Idag ni! Idag blir det lite bilder=) Inte så roliga.. på mina kläder som jag köpt idag, och kanske bosse och flisen får vara med på en bild=)

Idag åkte jag och Flisen till Freeport och Kungsmässan, jag handla loss på Gina Tricot, vart annars? Precis efter samtalet med lönekassan.. Där jag fick veta att de kommer dra 8700 kr från min nästa lön. Tröstshopping kanske? Iaf min sista shopping lär det nog bli. SUCK!

Jaja, inget att göra åt. Flisen pratade med vår chef och hon skulle prata med lönekontoret och se ifall man kan låta oss jobba igen den förlorade semestern i vår istället..hade varit bra! Man lär ju ändå behöva jobba i vår för pengar. Synd bara om man inte vill tillbaka.

Vi hyrde även två filmer. Min brors flickvän och My best friends girl. Den förstnämnda var inte bra, den andra ska vi se när Helen kommer. Kate Hudson är med, kan nog inte bli en dålig film!


Gjorde även en lista på saker att göra vid vissa datum. Tex 15e Augusti ska jag handla sjukt mycket godis från Videoaffären på Danska vägen. Det kommer vara första ätardagen efter pulver. Långt kvar, men hoppas det är värt det!
Sen var den den 7e Augusti, då är det släktkalas. Ska käka pulver innan och efter, men blir en vanlig måltid iaf. Ska försöka hålla mig från tårta, men får smaka en liten bit om jag inte kan hålla mig=)

Nu kollar vi vänner, Phoebe är gravid och Monica och Chandler smyger med sitt förhållande och Chandler går runt och kysser alla. Haha! Myspys!

Sov ju även över hos mor o far inatt, Måns (katten) är ju så tjatig och jobbig och ska vara med hela tiden. Som en lillebror.


The ones and onlys:
Hej så länge!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Var är bilderna då??? :D Hoppas ni hade en bra dag! Pusss

2009-07-31 @ 18:50:10
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Det gjorde du bra tycker jag! Imorn kör vi igen, tut tut! :D Puss

2009-07-31 @ 23:36:35
URL: http://fliiisen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaaaa:) Göra idag??

2009-08-01 @ 10:13:28
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0