Hos mor och far..

är jag och passar djuren! Inte för att jag gör så mycket, de sover ju mest hela tiden. Men ska gå ut med hunden efter att hon fått i sig mat, tar väl en runda i kyrkogården! Bara det inte börjar regna igen...Usch när man är utomhus.
Vi blev alla ganska skrämda när det kom en megasmäll och en blixt samtidigt när vi jobba idag. Var nog ingen som inte hoppa till. Vissa började gråta..Annie;)

Blev superùberglad över att fått fixat tjänstledigheten. Inte tack vare Oscar, utan tack vare våran underbara chef! Men den lyckan varade inte länge.. för att vara exakt? Kanske 6 timmar? Fick ett samtal från lönekassan. På Telefonsvararen: Du har någon konstig tjänstledighet här.. och du har tagit för mycket semester. Och med mer tjänstledighet så blir det värre. Hon hade gått för dagen när jag ringde henne, men fick höra av en annan som var insatt att det kunde bli dyrt för mig. SUCK.
Inget kan flyta på.. jag fattar det inte. Ska ringa henne det första jag gör imorn och bara ta det och sen lägga det bakom mig. Tar de tillbaka tjänstledigheten så säger jag ju upp mig. Orkar som sagt inte längre. Bara lägga ner allt!

Funderade seriöst på att föra in en måltid om dagen idag.. men ska se ifall jag klarar mig på soppor i några dagar till, borde ju vara en panikkänsla som går över och det borde bli bättre=)

Imorn ska jag försöka ta mig ut på en mini-springtur(den har man ju hört förr..) och sen ska jag och flisen in till stan och kolla lite. Borde ha med mig min kamera så jag kan fixa nytt kamerabatteri.. så jag kan lägga in några bilder någon gång!

A ja, mer roligt har inte hänt.. Lär ju skriva mer sen!
Hej hopp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Visst var det:)



Haha det ska du få, om jag äter det, är fasen inte sugen på ngt just nu:( Du är jätte duktig, de första 3.4 dagarna är jobbigast, börja inte med bars eller annat förutom soppor innan 4 dagar!!! Låt det gå, då vänjer du dig, helst en vecka med bara soppor. Sen kan du öka! Mitt tips sen är det bara att bita ihop och tänka på varöfr du gör det. Cola Light/Zero innan du somnar är susen!



Ja det gör vi, ses i helgen! MYS! PUSS

2009-07-30 @ 19:21:09
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Jag blir så trött på det Malin! Jag vill bara fly landet och bo under en sten (i Turkiet)... Blä.

2009-07-30 @ 20:08:44
URL: http://fliiisen.blogg.se/
Postat av: Annie

det gjorde jag då inte!

2009-07-31 @ 12:40:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0