Sååå

Nu har Annie åkt härifrån, efter lite panik under ursköljningen av blonderingscremen då det var oranget, så blev det riktigt bra! Skitsnyggt, slingorna såg väldigt naturliga ut! Bra där!

Och nu kan jag slappna av, har inte fått tag i Oscar dock, ska försöka en sista gång nu, men har pratat med både mamma och pappa, och de säger ju att jag ska göra det som jag vill och tycker känns bra. Tror inte det finns bättre föräldrar! Heeej Turkiet! Och sedan ett nytt och annorlunda liv=) Spännande va framtiden bär med sig!

Har ätit soppa och shakes idag, och jobbat då! Och cyklat dit och tillbaka..rätt nöjd!

Imorn ska jag jobba till halv fem sen så åker jag till mor o far och passar djuren, ska bli mysigt, så sover jag nog där så slipper det bli så mkt fram och tillbaka!

JAja, inte så rolig blogg då jag inte kan lägga upp några bilder.. kameran funkar ju inte! Ska fixa detta!

Hej så länge!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0