Storm!

Nu ligger jag i soffan och kollar på superskinny vs supersize. Förstår inte hur man bara kan sluta äta mat? Att man inte tycker om mat tillslut. Det är för mig oförståeligt!

 Hör IFKs hejjarramsor in till mig då balkongdörren står på glänt. Det låter fint=)


Men jäklar vilken blåst och storm det verkar vara ute! När jag och surtanten var på promenad så höll vi båda på att blåsa bort! Hon ville inte gå så långt, så vid nio tänkte jag ta en till liten promenad med henne (fasar för ovädret) och sen faktiskt gå och lägga mig. Ska ju prata allvar med lönetanten imorn. Kraft och energi till malle!

Har nog hittat min dator! En minilaptop från Samsung: http://alatest.se/experttester/netbook-mini-laptop/samsung-nc10/pe3-47846099,354/ Verkar mysig!=) Men vad kan jag om datorer?

 Har en shake kvar idag, och nu känns det faktiskt helt okey. Druckit mycket cola zero, och ingen panik just nu. Kanske löser sig fint fint! Ska intala mig själv att det kommer bli lättare efter måndag!

Skulle ta kort på Måns, han sov så sött med tassarna över ansiktet, men så går det inte att sätta på kameran på telefonen. Kan NÅGOT fungera för mig? Får väl se vad som mer kommer gå fel.. Peppar peppar ta i trä.. Hörde att Jessica troligen ska med till stan imorn! Kul! Ses vi där gummor! Hoppas Bruce har det bra borta i Oxelösund=) puss!
Kommentarer
Postat av: Hanna

men hej! :)

roligt att hitta bloggar där man känner folket :P

hur är allt nuförtiden?



ha det gött!

Kram

2009-07-30 @ 21:28:25
URL: http://hannice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0