Tjipp tjipp

Ny blogg, trots att jag inte skrev mycket på den andra=) Men kanske bli mera här!

Nyhemkommer, eller aa, kom hem igår, från Gotland. Tre nätter med mina underbara vänner! Jättekul! Men nu är man seeeg! Jobb imorn. Inte kul.

Men jag mår bättre nu än jag gjort på länge. Vet inte vad jag skulle gjort utan mamma. Jag, flisen och Bruce ska ju flytta till Turkiet för att jobba och plugga. Men jag kan bara ta tjänstledigt från PKC för studier från oktober och framåt. Arbetsintyg skulle jag behöver från September, men Oscar som har hand om anställningen är ju inte den lättaste personen att få tag på. Men iaf, jag har ju då mått dåligt och haft ångest för att jag inte visste hur detta skulle lösa sig. För säga upp sig? Det har jag inte problem med. Men folk säger och tycker så mkt. Man gör inte det. Men mamma sa att jag skulle göra det, så länge som jag har andra planer så jag inte gör ingenting när jag kommer hem. Allt bara släppte. All trötthet och ångest. Det viktigaste är ju att jag har mamma bakom mig i det jag gör. Och det är hon, Älskar henne verkligen! Hon får mig alltid att må bra.

Skulle skriva ut en blankett för att hyra ut lägenheten i andra hand. Men då måste man ha ngt lösenord som jag inte har. Inget flyter på? Nej. Maila dem ska jag. NU!

Ska springa med annie kl fyra, men det regnar ju heela tiden. Orka med slisk..men kanske skönt att ta en tur i regnet. Ska träffa peeeeer kl halv åtta vid kungsporstplatsen. Fattar inte varför. Kan väl låta allt bara rinna ut i sanden?

Jaja, blir ju spännande att se hur det går!

Anledningen till varför jag försöker starta en blogg är för att det kan vara kul att ha det när vi sticker till Turkiet, då kan förädrarna följa det, och kanske några andra!

hej hopp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0