2012

Som jag inte vill att jorden går under 2012. Speciellt när jag inte har en rysk Sasha som kan flyga ett flygplan åt mig. Haha, som vi skrattade ibland..lite kul med ryska. Han var snygg dock. Grät gjorde man. Inte konstigt. Var en hemskt film. Bra men lång!

Det blev en matbit där på Bergakungen innan och en kärleksmums för mig. Mmmm.. och baconsnacks till filmen. Med andra ord får jag inte unna mig gotta på lördag. Men det känns bra, idag kändes det som att det behövdes.

Skönt att vara med Flisen igen. Inte okej att jobba!  Då får jag inte umgås med henne konstant=( Blir lite smått förvirrad när jag är utan mina vänner i flera dagar. Ingen ensamvarg med andra ord.

Är sjukt trött. Ska lägga mig strax. Ögonen gör ont och när mamma pratar med mig blir jag bara irriterad och det känns som om man ska börja grina när som. Trött much? Ja.. Och imorn blir det ut med hunden. Shit. Jag som hade planerat in en egen PW. Dock ingen Ipod. Helvete. Sen ska jag vara chaffis åt moster, och hämta far och farmor från flygplats. Till sist, på kvällen, så blir det Sportlife i Almedal. Ska köra 9 km intervaller. Hoppas så in i norden att jag på något sätt fått fram min ipod..annars är det starkt psyke av dess like som ska fram. Jaja, får se hur allt blir imorn.

Godnatt! Tjipp
Kommentarer
Postat av: flisen

Om du inte hittar den kan du ju låna min! Jag är ju där liksom ;)

2009-11-26 @ 22:03:15
Postat av: marlene

nämen vad hittar man här då? inte visste jag att du skaffat blogg! va kul! :) va duktig du är som satsar på göteborgsvarvet. det är ju så roligt när man har ett mål med träningen o framförallt är det så härligt när man väl börjat komma igång o det inte är sådär jobbigt längre som det är i början. you go girl! <3

2009-11-27 @ 02:15:51
URL: http://marleneboke.blogspot.com/
Postat av: Jessica

2012 verkar också bra. Får nog blir en bio period för mig med:)



JO, tomtarna gjorde fan skada... gick upp 0.5 kg... GILLAR INTE... men goda tyvärr. När plåtningen är gjord, då ska jag köpa en hel låda. Dom kostar bara 49.50:) SOM JAG SKA ÄTA DÅ!



Ses imon. Saknar dig. Lycka till på bandet!



Pussss

2009-11-27 @ 07:50:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0