Aj axlar..

Mina armar hänger bara.. det gör så sjukt ont i mina axlar! Gympasset med Jessica var grymt! Grymt både för att det var sjuk kul(!!) och grymt för att det gjorde ont! Körde axelövningar efter axelövningar tills det sved och brände i axlarna.. underbart! Och sen blev det mage. Som Jessi puschade mig tills magen vek sig. Bokstavligt. Det var helt sjukt, har aldrig varit med om det innan. Jag är nog riktigt mesig när jag kör styrka själv. Tack Jessi! Jag vill ha med dig på gymmet varje dag!! I slutet körde vi på crossen i 30 minuter. Ca 350 kcal förbränning. Go träning idag!

Det onda i nacken är kvar.. vet inte hur det kommer gå att sova, inatt var det mardrömsliknande. Det går bra när jag sträcker ut skulderbladen, men så fort de är på väg att tryckas ihop så går det som en stöt genom skulderblad och nacke..kan absolut inte vrida huvudet åt höger. Suck.

Jaja, direkt efter gymmet åkte jag och mötte upp Martinsson. Vi tog en kycklingsallad på TinTin. Det var så sjukt kul att träffa honom. Det var på tiden, hoppas det kan bli oftare..

Nu blir det kvällsmål och tidig sängående. Imorn blir det stavgång klockan åtta. Åttan tror jag bestämt att det blir. Sedan Allum med Flisen(kul!) och sedan måste jag springa 8 km. Får se om det blir löpband eller ute..

Jaja, ska nog kolla lite True Blood innan läggdags, lagom till kvällsmålet. Som jag är såld på den serien..







Älskar låten..
Kommentarer
Postat av: Jessica

Så roligt det var sötnos! Fler gånger blir det!!!!!



Det där i nacken. Låter som min onda jag får ibland... kolla upp om det inte bli bättre!



Då kommer ni förbi imon, det gillar jag:)



Puss och godnatt min stjärna! Du är grym, glöm inte det!!!

2009-11-24 @ 20:51:30
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Bra att skriva en kommentar i din blogg först sen läsa den du skrev till mig:)



Säg till om det är någon annan kroppsdel du vill mörda så ska vi ordna det:)



Ses på lördag ja, så mys det ska bli!!



PUSSSS igen:)

2009-11-24 @ 20:53:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Livsfarlig låt!

2009-11-25 @ 15:32:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0