Aktiv

Som man är mer aktiv i Sverige än Turkiet=) Har precis fått i mig min middag för idag. Det blev kyckling och ris.. gott med gud va jag märker att jag ätit på tok för mycket innan. Hade jag inte haft mitt schema att följa så hade jag nog ätit trippel så mycket!

Det var jättekul att träffa Alexsandra och Andreas! Tycker massa om att vara hos dem, deras lägenhet är underbar. Sedan till Flisen för att sedan åka till Taras. Vi kom i rusningstid. Göra om göra rätt imorn!

Nu kolla nätet. Om en kvart: Schindlers list med mamma. Har inte sett den. Så känner att jag borde.

Och man blir inte svettig på löplabbet. Flisen sa det. Bra man har vänner som vet saker.

Hejdå.
Kommentarer
Postat av: flisen

Haha, nu kommer du säkert få springa milen på Löplabbet bara för det! :D

2009-11-08 @ 00:13:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0