Bra men blir tight imorn!

Ändå bra gjort för att vara mig får jag nog allt säga:

Idag:
Inflytt till gästrummet.
Hämta bil.
Jobbet med Flisen.
Löplabbet.
Gym för träning och kortköp

Ska utmana mig själv och se ifall jag kan stryka allt imorn på nya to do listan.

Tisdag:

Morgonpromenad 60 min.
Frisör Åsa 09.30.
Löplabbet.
Jobbet.
Backaplan Hemtex-chef.
Backaplan shopping.
Allum.
Joggnng 8 km.

Allt detta är ju i ett enda kör, förutom promenad och joggning. Hur gör man då med maten? Tåls att tänkas på under natten..planering, planering, planering.

Oooh. Såg precis en reklam för New Moon. På Kanal 5. Första gången. Stort.

På tal om New Moon. Längtar till den 20e. Bio. Mat på Taras. Ugly Truth. Gotta.

Ska ta mitt kvällsmål nu. Tjipp!




Måns leker "snäll"
Kommentarer
Postat av: flisen

Som vi ska ha det kul den 20e! :D

Jag har precis lärt mig att efendim betyder typ; pardon?/What?/Jag förstår inte.

Haha, jag trodde det var samma som alio typ. Tossigt :) Ses imööörn! Puss

2009-11-09 @ 22:24:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0